Dag 04, Min bästa vän

2010-12-10 @ 20:36:24



Jag tar dessa dagar lite som de kommer och ändrar lite titt som tätt.
(Lillebror sussar sött igen)


Min bästa vän är min syster. Och Daniel. Men på olika vis.

Det skiljer tre år mellan mig och lillsyrran, obefintligt kan jag säga.
När vi var yngre var hon pain in the behind om man säger så.
Skulle hänga efter vart man än rörde sig.
Ja sådär som småsyskon faktiskt bara är.
Men med åren kom vi varandra närmre och blev väldigt bra vänner.
Med min syster kan jag prata om allt mellan himmel och jord.
Det går inte en dag utan att vi pratar med varandra!
Min syster Jenifer är jag i ett mindra format.
Smalare, brunögd och 35:or i skor.

Kommentarer
Postat av: Maria Ester <3

varför måste småsyskon alltid va smalare än en själv? :P

2010-12-11 @ 13:29:06     URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0