Envisa unge.

2010-12-10 @ 06:36:35

Idag tjöt väckarklockan halv sex redan. Då låg han på mage och gurglade högre och högre tills jag öppnade ögonen. So here we are.
Trött som en björn är jag men samtidigt rastlös. Jag vill baka en massa idag.
Macarons, cupcakes och gamla hederliga pepparkakor med glasyr.

Två ynka veckor kvar till jul. Jag är så redo man kan bli. Klappar och mat är färdigt. Bara lax och ål som är kvar.

Vad har ni på julbordet?

Rökt makrill, lax, gravad lax, romsås, ål, ägg med räkröra, julskinka, köttbullar, prinskorvar, revben, rödkål, brunkål, brysselkål, rökt korv, potatisgratäng, rödbetssallad mm...
Och självfallet tomtegröten med såsen då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0