Give me a break.

2010-12-12 @ 10:46:57



Antar att ni hört om idioten som sprängt sig i Sthlm.
Så arg jag blir. Hur kan man seriöst vara så oerhört inkompetent att man går på den dumma propagandan som dessa självmordsbombare gör.
Jag har suttit här och lyssnat på presskonferensen polisen höll, reportaget från olycksplatsen och kan fan ta mig inte göra annat än att skaka på huvudet.
Denna nisse tyckte Sverige hade reagerat fel eller hur det var (vill inte uttala mig för mycket om det)
Och sedan att vi har trupper nere i Afghanistan. Detta var alltså anledningarna enligt media till sprängningarna. Jaha. Buhuuu vad jobbigt.
Jag förstår faktiskt inte vad de svenska trupperna har där nere att göra överhuvudtaget egentligen men skit samma.
Att oskyldiga människor dör nere i Mellanöstern är fruktansvärt. Men med handen på hjärtat, vad hjälper det dessa människor om denna nisse ställer sig och spränger två bilar i Stlhm?
I don´t get it...
Förstod det som att nissen hade ryggsäcken full av spik dessutom, men som inte hade detonerat.
Kan inte alla dessa nissarna sätta sig på en stor flotte ute på Stilla havet eller något.
Där kan de spränga bäst fan de vill. De kommer till samma plats ändå. Helvetet!
De får bannemig inte ett harem med oskulder kan jag tala om.




Kommentarer
Postat av: Lantligt i smultronbacken

Tack för titten hos mig och för tipset angående skink griljeringen. Jag ska kika närmare på det.



Kram Teres

2010-12-12 @ 11:20:58     URL: http://lantligtismultronbacken.blogspot.com
Postat av: Maria Ester <3

håller med 100 %. Förstår inte heller vad Sverige gör där. Och tycker också att om man nu vill spränga sig själv så varsågod, ingen kommer stoppa en men gör det isf så ingen annan bli skadad.

Men man kanske kan försöka se det positiva i det som hände igår, nu finns det en idiot mindre i världen.

2010-12-12 @ 12:53:31     URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0