Julmat till frukost

2010-12-25 @ 09:32:24



Bumbibjörnarna, julmat och barnbus. Det är denna morgon. Verkar vara kallt så in hundan ute.
Jag har väl egentligen ingenting ute att göra idag så behöver inte bry mig på det.
Leo drog nyss sönder Bastians Scooby Doo hus. Bastian flyger snart i taket.

Julen har varit lika underbar som vanligt.
Lille julafton hos Daniels mamma med nästan alla kusiner.
Julafton var vi här hemma. Mamma och syster kom hit. Känns väl som man ätit för en vecka ungefär.
Tack och lov att jag inte har batteri till vågen här hemma.
Efter nyår är det nya tag. Känner mig jättepeppad att räkna points. Nu ska det fungera bannemig,
jag kan inte springa runt och vara så här stor. Jo, jag är stor.
Men dessa dagar har jag faktiskt struntat i det. Så det så. Färdiggnällt nu! =)

Som sagt, julen har varit underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0