Skratta + träningsvärk = Pain

2010-12-19 @ 08:54:40


Leo stod nyss med sin gåstol och drog i gardinen. Det är ett av nöjena han har.
Detta ville vi icke då ju så jag tog fram The magic bag. Majskrokspåsen!
Tjohej vilken fart det blev på kärran. Lite väl mycket fart för han missade mig och fortsatte förbi, men ansiktet var vänt mot den här påsen hela tiden. Haha. Ja det var nog roligare att se det...



Igår var vi ute en sväng och Bastian sa;
- Mamma, jag skulle inte följt med.
- Nähä varför inte det?
- Jag är sååå bajsig.


En stor plogbil körde förbi oss.
- Blev du rädd Bastian?
- Nä jag blev bara lite förvånad.

Haha, han är för härlig mitt lilla hjärta.


Igår blev det tacokväll här hemma. Felice och co kom över. Så trevligt så.
Idag ska jag och Bastian baka julgodis också då med Felice och co.
Mysigt att få vara lite med Bastian ensam. Leo får mysa med Pappsen D.
Missförstå mig inte, men det tror jag inte ni gör.
Vit ischoklad, knäck, Leilas rocky road, chokladcrisp och kanske något mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0