Lille loppan då.

2010-11-25 @ 07:44:53

Är det inte det ena så är det de andra...
Känns det inte som något väldigt vanligt många småbarnsföräldrar säger denna sida kalendern?
Igår kväll/natt har Leo varit skogstokig. Han var så arg och ledsen min lille loppa.
Verkar som prickarna kliar eller om det är körtlarna som svullnat som spökar. Jag vet inte, men han slog och rev sig
hela tiden. Och kass i magen är han det med.



Två månader kvar till vi ska flytta. Oh vilken planer jag smider på.
Jag tänkte det skulle vara lite genomgående med den där shabby chic, romantiska och lantiga stilen.
Fina vita hyllor på väggen i köket med ett par snygga glasburkar och så. Jag ser det framför mig. Stiligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0