Mitt i natta pojk!

2010-11-01 @ 04:16:12



Att vakna mitt i natten och sen hålla sig vaken brukar ju faktiskt inte hända här hemma.
Lille Leo ligger hur piggelin som helst på täcket. Nyss hade lillebror tagit i och rullat in under soffbordet.
Lika glad var han för det, sprattlandes och smilgroparna var framme.

Ja just ja, vi var ju på bio idag, 3D. Sammy´s äventyr, den var jättebra. Kidsen satt och kände med händerna framför sig, de trodde allt de kunde röra vid filmen.
Det var första gången jag såg med 3D faktiskt. Över förväntan var det.
Nästa film att se i 3D blir Saw. Hur fräsigt kommer inte det vara. Kommer ju för in i hundan pinka i brallan.
Men vem gillar inte att skrämma upp sig själv?! :)


Nä fan. Vi ger det ett nytt försök att få somna om. Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Maj

är 3D bio coolt? Hur känns det?

2010-11-02 @ 01:16:29     URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj

Fan häftigt. Jag har aldrig varit på en sådan!! vill gärna! :D men de är dyrare ! :/

2010-11-02 @ 10:01:27     URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0