Orkeslös och rastlös.

2010-11-16 @ 15:22:18


Kan man vara det egentligen, orkeslös och rastlös på samma gång?
Jag tror bannemig jag är det hörrni.

Kidsen är inte i toppform idag. Storebror med kräkandet och lillebror med feber. Skit är det.
- Mamma min mage bubblas, det kommer gå sönder. /Bastian

På torsdag blir det uppföljning för Leo´s del inne i Lund. Håller tummarna.
Jobbigt när man inte förstår vad det rör sig om egentligen.

Det blir nog en springa-runt-kvarteret runda när Pappa D kommer hem från jobb.
Det är väl behövligt. Väldigt väl.

Jag hörde hur Bastian muttrade och hade sig inne på rummet.
- Gucci får aldrig mer vara på mitt rum! Hon har tagit sönder min haj! Dumma Gucci.
(Katten hade vält omkull legohajen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0