A shower...

2010-10-30 @ 18:35:40



I´m in e need for a shower. När babybladdan som Leo la på axeln börjar osa upp vid snoken vet man det är dags för en dusch. Ibland vet man rent inte om att man går omkring med dessa bladdor.
Ja hujedamig, vad mysigt. Men vet ni, det finns viktigare saker att lägga energin på.
Jag går med kräk om axlarna, så det så!



Från det ena till det andra.
Imorgon ska vi gå på  3D biop här i Svalöv. Ja, det är sant, det finns en biograf i Svalöv.
Och om jag inte har fel för mig så är det Sverigepremiär. Sammy´s äventyr är det vi ska se.
Med Bastians allraste bästaste vän Theo och mamma Felice, som han säger. Trevligt!


Nu ska jag och lilleman kolla på The Mask och skratta fillingarna av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0