Bildbomb.

2010-10-07 @ 11:14:59


När jag kollar mina bloggar är det faktiskt mest bilderna jag kikar på.
Självfallet läser jag också. De som är värda att läsa.
Kissie och sådana vill man ju bara se vad hon har för pinsamma bilder på tuttarna och läpparna den dagen.
Aja, ni vet nog vad jag menar.

Sitter och lyssnar Damien Rice- 9 crimes.
Ja, youtuba den hörru´!
Hörde den i helgen och är helt fast. Goosebumps.


I alla fallen då. Här blir det bildbomb.



En trött liten Leo.





Nya lekplatsen i Trelleborg vi var på.
Hur man ska komma upp på denna kan jag icke begripa.
Jag gav upp när jag märkte hur de andra mammorna tittade.
Jag var inte någon smidig bergsklättrare kan jag tala om.




Stor klätterställning.





Storebror försöker kommer ner från stor klätterställning.




Fina storebror.




-Du kan inte ta mig; sa han...




Hjärtat.





Ja, jag fotade mig själv :)





Visit på syrrans jobb (A9)
Godaste milkshakes fick vi!





Stackars Jenifer. Måste vara runt en meter upp.





Snack med polarna i vagnen.






Kommentarer
Postat av: Magnus J

Häftig lekplats

2010-10-07 @ 16:47:15
Postat av: Maja

Var tusan ligger den lekplatsen i Trelle någon stanns?

2010-10-09 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0