Ett gott skratt...

2010-10-08 @ 16:34:00


Oh, ny film med Will Ferrell. Den ska lätt ses. The other guy tror jag de sa.
Komedier it it. Komedier och öl. Det var så Pappa D fick mig på fall.
Inte på fall på det viset utan ja... ni förstår...

*

Var nyss nere och handlade.
Kom på mig själv med att dansa i kassakön. Ja, det är sant.
Jag stod där och vickade på höfterna till Hush-little-baby i mitt huvud.



*

Köpte färdigt kebabkött, pita, grönt och vitlökssås.
Stackars Pappa D när han kommer hem från jobb. Osa ska jag göra.
Trycka i saltgurka ska jag göra. Det får man på ett ställe i Trbg och det är snuskigt gott.
Nu blev jag hungrig. Nu gör jag maten, avancerad mat...



Så fin han är, min Daniel.


Kommentarer
Postat av: julia

Det är en snygg karl du hittat :-)

2010-10-08 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0