Jag och mina tre killar.

2010-10-23 @ 20:29:22

Lite nya bilder med den nya kameran vi fick igår.
Så bussigt så!























Bastian tyckte vårt sovrum var mysigare såå han ville vi skulle byta idag. Sagt och gjort.
Det tog ett par timmar det, men det är sådana saker jag gillar! :)
Vad har vi annars gjort då...
Jo jag fick trösta lilla Bastian efter han badat.
Ni vet när man badat så pass länge att fötterna ser ut som två russin och det börjar klia och svida...
Ja det hände ju lillfisen. Han var rent panikslagen och kröp runt här rent näck.
Efteråt skrattade vi dock.
Leo´s strumpor var de första han fick tag i så de kröp han runt med senare.

*
Leo har också haft ett och annat för sig idag kan ni tro.
Ja minsann, han vill inte ligga kvar där man lägger honom. Kravlar snabbt som sören.
Men bara så fort inte hans mamma ser det.
Haan låg så fint på mage och snackade med alla färgglada snubbar i gymmet,
och när jag kom tillbaka från toaletten låg han utanför.
Just som jag kom in sa det doink och han skallade rätt ner med lilla pannan golvet. Han var icke glad efter det.

Det var allt för idag. Tack och hej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0