I en klass för sig...

2010-09-13 @ 13:22:38



Jag är trött och pigg på samma gång.
Låter lite  konstigt kanske.

Lite smått sugen på att släppa en stinkbomb i grannens brevinkast.
Hundskrället skäller för fasingen oavbrutet, konstant hela jädrans tiden.
Skrälle!
Tacka vet jag katter som bara hårar ner, kräker på mattor och trampar med klorna på brösten.
Ja hujedamig.


Pappa D kom hem från jobb för en stund sen.
Och så bussig som jag är hade jag slängt ihop en pastagratäng lagom till det.
Det är tur han har en kvinna som göder honom.



Från och med måndag blir det veckovägning.



Jag och systeryster in Norway.
Vi skulle med pappa och det fotbollslag han tränade, till Bergen på match.
Jenifer trodde bara vi skulle upp i bergen liksom, inte att det var en stad. =)



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

snygga brillz ;)



vad händer ikväll babe?

2010-09-13 @ 17:13:30     URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0