I´m so happy, so happy....

2010-09-22 @ 08:26:39


Det har gett resultat.
Jag har minskat 4 cm runt magen, 3 cm runt rumpan och 1 cm på vaden. På tre veckor.
Rumpan försvinner likt förbannat alltid. Typiskt.
Bara att inse att det inte finns tendenser till Beyonceformer här inte. =)

Men så glad jag är. Äntligen.


Havregryn med mjölk till frulle.
Alltså inte kokt. Med en liten skvätt sugar!
Gyddans.

Idag går jag lite lustigt kan jag säga. Alla knäböj och utfall har tagit där de ska.
Underbart när det gör ont av den anledningen. Ni förstår vad jag menar.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en bra dag! =)

2010-09-23 @ 21:15:58     URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Sarah

Good 4 u.

Du är så duktig när det gäller träning.

Rumpan har du aldrig haft gumman. HAha

TA inte i för mycket du e vacker som du är!

2010-09-23 @ 21:53:46     URL: http://mammatilltvapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0