Klantarsle.

2010-09-05 @ 19:56:23


Mötte upp Pappa D efter jobb runt fyra, hade middag färdig med oss (chorizospett mm.)
och iväg till lekplatsen. Man får passa på nu. Snart får man kissevärk av att sitta ute på rumpan serru´.
Fasingen vad jag älskar detta. Att kunna göra sådana spontana saker och med de personer som betyder mest.
Ahh. Lyckorus.

Jag tänkte att nu jävlar ska jag busa ordentligt med Bastian. Jag tog fart och jagade honom... och snubblade...
slog i ena bröstet i kasebanan (ja, jag säger så) slog i tån och skrapade upp knäna. Hahaha. Ja jag säger det.
Jisses vad ont det gjorde, men skrattade gjorde jag.

Ska klippa Pappa D nu. Trevlig kväll på er.





Kommentarer
Postat av: bitterfittan

fina ni är allihop (:

2010-09-06 @ 00:39:42     URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0