Pytt in the Panna

2010-09-06 @ 14:42:02


Fy hundan vad jag är orkeslös idag. Eller ja just nu i alla fall. Give me lite energi typ.
Tog mig en liten powernap för en stund sedan. Hjälpte inte så värst. Aja.

Tänkte jag skulle rosta lite grönsaker i ugnen idag. There´s a first time for everything they say...
Göra egen pytt i panna ska jag också göra.
Det är för jäkla gott. Bättre än det slaffs-ihopa-gojjset man köper färdigt. Uscha piia.

Skulle vilja bo närmare min kära mor och syster.
Nu låter det ju visserligen som de bor långt åt skogen. Det är faktiskt bara i Trelleborg. Men ändå. Ni fattar.
Fadern min bor lite längre bort dock. Ända nere i Burma med sin nya fru och deras lille son.
Där kanske vi snackar avstånd.
Jag undrar om jag får Daniel att flytta till Trbg någon gång. Svalöv tänker jag inte fastna i. Jäkla håla.



(google)

Kommentarer
Postat av: Maria Landskrona <3

verkar som de bara e jag som inte tycker om pitten i pannan :P

2010-09-06 @ 19:42:49     URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Eva

Trelleborg är långt från Svalöv ju.....................

2010-09-07 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0