Blekvit och smällfet

2011-04-29 @ 12:48:31


Hoppla, redan sommar ju. Och inte strosar jag runt i mina "måljeans" än!
Förbaskade 38:orna hänger kvar.


Fick A- post ifrån Svalövs kommun hemskickat idag,
vi har fått plats för Leo på samma förskola (dagis heter det) som storebror.
Skitbra, men inte förrän mitten av augusti!
Hmm hur i hela helskotta ska vi lösa detta när jag börjar 4 Juli.
Ja, shit pommes frites.



Nu har jag hällt i mig massa Redbull (shame on me) så nu ska jag vara
kreativ och pyssla ihopa tavelväggen i vardagsrummet.
Först ska jag ut och läsa böcker för Bastian medans Leo sussar.

Tror jag skulle behöva en rehab för mina Redbull.
Nä jag bara skämtar. Såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0