Lite bilder...

2011-04-17 @ 09:04:52




Sådär ja. Nu har jag lagt in lite bilder från resan.
När jag snurrar runt på alla olika bloggar är det mestadels bilderna jag kikar på,
det beror dock på den som skriver förstås.
Aja, nu är jag färdig...



Leo tyckte det var superkul när moster var ute på balkongen.



Moster lär Bastian simma i hotellets pool.





Leo kör lite poolhäng...





Och funderar på ifall det är denna sport han pappa är så tokig i.
(Morfars lag hade match)






Bastian också på matchen men sur på sin mamma för han inte får springa och leka på
läktaren bland alla burmeser och poliserna med maskingevär på ryggarna.






Här lite gladare vid en annan pool.





Såhär såg det ut vid poolområdet, helt underbart.
Syrran var mest rädd att det skulle klättra spindlar och anakondor på henne.





Pappas fru Tuyet lär Bastian spela biljard.
Lite nervös var man allt att hela duken skulle dras upp när han drog kön vågrätt! :)






Min käre far.





Här är vi på zoo och storebror matar uttrarna med fiskhuvud och lite smått och gott.






Och de små uttrarna...





Det var så fint med alla palmer.





Dessa var vi kanske inte jätteförtjusta i att hitta.
Vi fick se upp med att gå under träd så de inte trillade ner på oss. Mysigt.





Det är vi det.







Lite eftermiddagsmys...





Efter ett par dagar hade pappas lag bortamatch 8 mil från Indien men fortfarande i Burma.
En jäkla resa att ta sig dit, men väl framme såg det ut såhär.
Vi bodde i bungalos intill varandra vid sjön.
Det var så fint där. Älskar deras växter!





Poolen vid Inya lake.





Våra underbara killar.
Här är vi och kikar på världens största Buddha.
Dessa burmeser som höll till här kan inte haft mycket till iq kan jag tala om. Bergsgätter!
De ställde sig bokstavligen runt oss i en ring, gapandes, pekandes på oss.
Wow vita människor!
Vet inte hur många gånger vi fick säga till folk att inte röra barnen där.





Och här Mr. Buddha.





Jag med vår fina lilla Bastian.




Ut och åka tuktuk på stan!
Förstår inte hur jag vågade, men den pruttade bara fram så det var okej.





Mysigt när lillebror somnar i famnen.
Här på en bilfärd som tog fyra timmar ute på landsbygden.





En halvtimme hemifrån... efter en 22 timmars- resa...
Ganska så jätteskönt att komma hem.
Jenifer mådde skit hela resan från Burma till Malmö och Leo var en liten gnällefis.
Inte konstigt, han visste nog vad som pågick med flyg och allt, tänderna hade också börjar kika ut.
Resan dit gick så himla bra. Jag tänker på hur barnen hade det då,
inte det lilla depåstoppet i Bangkok.






Åtta flygreser och ett par bilresor senare är vi glada vi gjorde denna resan,
det bästa var att få träffa vår kära fader som vi inte sett på två år.
Det var lite många dagar att vara utan Pappa D dock.
Vi har verkligen fått se mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0