Bränna pengar

2011-02-24 @ 16:44:08



Vi åker till Ikea om en stund med syrran.
Hur underbart är det inte att gå på Ikea. Grabbarna hänger såklart också med.
Kan de i familjen Annorlunda åka till Ullared med sju barn,
och de andra utomlands med tio så vad katten gör det =)


Bastian har nyss haft polare här. S är två äldre än Bastian och vet visst lite hur man klickar på datorer.
Jag stod inne på badrummet och fixade mig lite när jag hör massa fnitter i soffan.
Ja ser ni, då hade denna här lilla busungen S klickat lite inne på Youtube
och fått fram någon musikvideo med lättklädda tjejer.
Haha!
Jag frågade vad de hade på sig;
- Trosor bara och sån´här uppe (bh).
Och det var ju dökul. Haha.



En liten oskyldig Bastian som inte tittade på flickesnärtar!




Nä. Hej på er. Nu ska Mamma C gå loss på Ikea.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0