Dunderhonung.

2011-02-22 @ 18:59:33



En redbull senare...
Jisses kors vilken energi, myskväll here I come.
Jag och Leo var ute på långpromenad medans storebror var på någon teaterföreställning
med farmor och kusin Nelly.
Jag tog den vanliga rundan, men nog tusan gick det fortare.
Svepte en redbull innan och lite Tiesto på det. Huuaa!
Redbull är egentligen inte min cup of tea, men jag kände mig så fruktansvärt trött.
Inte så nyttigt heller.

Bastian hade superkul på teatern. Allgot och Villgot hette den visst.
- Han visste, men inte han den andre.
Det var recensionerna för ikväll av Herr Jansen.
Fråga mig inte vad han menade bara. Inte den blekaste.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0