I did it.

2011-02-15 @ 19:08:07


Jag kan stolt meddela att jag övertalat min bättre hälft att se Titanic med mig.


Har tryckt i mig en bagel med salami och brie, en vaniljbulle
och till kvällsmat från Mc. Donalds. Duktigt va?
Idag skulle jag börja med shakes igen ju, vad hände med det. Piss och mög.
En ny dag imorgon.


Lite bilder på det då...
Kan tillägga att Bastian inte vill bli fotat så mycket mer, därför det finns fler på Lillebror.




Första gungningen






Inte för denna pojke dock.




Bada is the shit.






Plaska också...






Say what???





Leo med sin kära mor... ;)





Storebror ska alltid knasa sig när kameran kommer.





Brills.





- Vad är det du gör hela tiden mamma?




Syskonkärlek





Fina.





Double trouble, som min mamma sagt om oss.





- Tycker om min storebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0