Vaknat på rätt sida

2011-02-17 @ 09:50:45



Detta gråa, trista väder har fått mig att tappa mitt goda morgonhumör.
Jag är trött och smått grinig när jag stiger upp.
Det känns inte riktigt som jag får sova ut.
Jo, jag är fullt medveten om att jag är småbarnsförälder,
men det är de ljusa morgnarna jag vill ha. DÅ blir jag en hela annan människa.
Precis som ungefär alla andra...
Jag längtar tills det är ljust, lite sommarkyla vid halv sex då man tar bussen till jobb,
det vill jag ha. Och bäst av allt, jag vet att det bara är ett par månader kvar :)


Leo försöker krypa in på storebrors rum nu.
Inte för han vaknar av det, klockan är kvart i tio och han sover som en stock.



Trelleborg blir det en dag tidigare.
Vi lämnar hålan om någon timme.














Kommentarer
Postat av: ÅSe

Vilka underbart fina barn ni har.

Och lillgrabbens smilgropar, jösses så vackert.

2011-02-18 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0