Hipp hurra.

2011-01-09 @ 05:06:51



Sitter och sneglar på ett program på kanal 3.
Det är två lag som ska undersöka en mordplats (ej verklig) och komma fram till
hur hur det gått till och vem som är skyldig.
Jag kan nog tycka det är lite fel alltså, de visar ju hur en utredning går till väga.
De visar hur man då kan undvika åka fast för sådana saker.
Samma är det väl egentligen med CSI och allt det där,
men de känns väl egentligen lite för överambitiösa med sina hokuspokus apparater.
Kan jag tycka... så här mitt i natta.


Lyfte in Leo i våra sängar eftersom Bastian snarkar på som en ångvält.
Bara det att Leo öppnade ögonen och fick syn på Pappa D. So here we are
Leo är en riktig pappagris. Som han skiner upp för sin pappa.
Som för den delen fyller år idag.

*

Grattis!

Vår fina, underbara Pappa D.
Du är en helt fantastisk pappa och pojkvän.
Det är du och jag. Du får mitt hjärta att banka, du får mig att bli knäsvag.
Jag känner mig som den lyckligaste människan på jorden när du är med mig.
Vi två har skapat det finaste tillsammans.
Det är du och jag.
Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka Daniel.





Kommentarer
Postat av: Maria Ester <3

det har jag också tänkt på med CSI att man vet vad man ska gör och inte göra för att inte lämna några spår efter sig haha.



För att lägga upp en video (gissar att du menar nåt du själv har filmat) måste du först lägga in den på Youtube eller Bubblare.se eller vad du nu väljer. Sen står där vilken adress du ska kopiera och klistra in i bloggen. Du klistrar in det genom att trycka på HTLM så kommer den rutan upp och ja, sen klistrar du inte det där och sen är det klart.



Om det är en video från Youtube så trycker du under videon där det står "Bädda in" och kopierar den adressen och klistrar in den där på HTLM precis som med andra videos :)

2011-01-09 @ 11:11:03     URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0