Nattbloggning.

2011-01-11 @ 03:01:38



Min kära lilla pojke tyckte minsann vi skulle stanna uppe nu ett tag.
Halv tre gnydde han till. Snart blir det bingen igen.
Ganska så fruktansvärt trött får jag säga man är.
Jag drömde jag var så smal så. Oh så fin jag var. Jäkla dröm.
Och till tandläkaren ska jag också, hur kul är det? Nä precis.
Laga en tand är vad jag ska göra, och jag har magknip till tusan över detta.
Detta skulle egentligen varit gjort i Juli, meeen det har jag ringt och skjutit fram.
Usch för det sprutan. Ont gör det utan den så jag vill ju ha den. Men som sagt, usch.

Nu står han här vid bordet och gryn och stirrar med sina puppyeyes.
Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0