Nutrilett

2011-01-12 @ 10:08:17


Första "måltiden" är intagen.
Jag ska börja dricka Nutrilett nu. Jag har väl druckit godare saker förut.
Tänkte jag först inte skulle berätta det för någon,
eftersom jag vet reaktionerna. Men vet ni vad, jag struntar i det!
Nu är jag desperat.
Jag vet att man går upp i vikt när man slutar med dem.
Jag vet det, men jag vet också hur jag lägger upp det. Så det så!
Oj, det blev värsta försvaret här ser jag =)

Jag har fortfarande tio kilo jag vill gå ner.
Jag uppdaterar om det fungerar!




Kommentarer
Postat av: Maria Ester <3

ja det är verkligen synd att man inte kan säga såna saker till vissa utan en massa onödiga negativa kommentarer. Så länge man har en plan så går det. Och skulle det nu mot all förmodan inte funka så vill man helst slippa "Vad var det jag sa-kommentarerna" men det brukar ändå va det första man får slängt i ansiktet.



Men ska du ta det varje måltid eller bara vissa? För har också tänkt lite på om man skulle prova det. Good luck!

2011-01-12 @ 15:19:11     URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

När du slutar med dem där nutri kan du alltid gå på Gi metoden ..Den funkar bra =) Och du får då äta god mat hela tiden =)

2011-01-19 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0