Tjernobyl.

2011-01-12 @ 17:51:32



Jag har så mycket att göra, men med tyvärr alltför dålig motivation till det.
Packa bland annat. Flyttlasset går av om inte ens tre veckor.
Bastian vill pyssla, Leo vill bli buren, hemmet behövs städas och jag...
jag skulle helst av allt bara vilja sova i tre- fyra dygn.
Och dessutom bli smal som en MTV- hoppetotta på samma gång.
Ja hujedamig, jag har det inte lätt. Haha, nä jag driver bara med er.


Dessa Nutrilettpåsarna är väl kanske inte supersmarriga,
men vad tusan, efter ett par klunkar fungerar det rätt bra.
Och jag får säga att jag blir väl hyffsat mätt på det dessutom.
Jag byter ut alla måltider utom middagen. Middagen är helig.
Särskilt då jag vill sitta ner med familjen och äta. Inte slurpa i mig min shake.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0