Det vi själv skapar.

2011-03-06 @ 06:29:29




Det är rätt fantastiskt att det jag älskar och beundrar mest i hela världen,
det har jag skapat tillsammans med den mest underbara person som finns.
Jag kunde lika väl ha träffat en person som inte brytt sig om varken barnen eller mig,
det är sådant man kanske inte märker förrän det är för sent.
Jag är så upp över öronen lycklig med mitt liv.
Pappa D är den bästa pappan jag någonsin hade kunnat föreställa mig för våra barn,
han sätter både pojkarna och mig på en piedistal och får oss att känna oss trygga.
Båda pojkarna skiner upp när de får se sin pappa, de vet att deras pappa älskar dem mer än allt annat.
Att se dessa tre hulliganerna tillsammans får mig att fullkomligt smälta.

Vi älskar vår Daniel så mycket, och allt du gör för oss. Du är bäst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0