Jordbävning

2011-03-25 @ 17:55:45



Det har visst varit en jordbävning nere i Burma, men det är inte där vi ska vara.
Det är i andra änden av landet, tack och lov.

Om sex dagar åker vi. Ett jäkla tjat på mig, jag vet. =)
Lite smått som ska handlas. Solkräm, vätskeersättning, badring till Leo, solhattar och
lite annat smått. Men det tar vi allt på måndag.



Bastian och Leo leker på rummet. Bastian med Batman och Leo med en strumpa.
Leo skulle behöva en hjälm om huvudet som han håller på här, ställer sig upp och balanserar.
Snart så, snart!





Nu blir det att göra lite sen middag, har varit på vift hela dagen.
Spagetti och köttfärssås har det beställts här.
Jag hade gärna beställt hem någon som lagat det åt mig, fy hundan vad slut jag är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0