Några av pusselbitarna på plats

2011-03-04 @ 12:49:36



Visst är det skönt när man känner att saker och ting faller på plats?!
Nu är pojkarnas pass gjorda, de blev så fina så. Finare än sin mammas passfoto kan jag tala om.
Jag vet inte vad jag försöker likna när jag satt i det där fotobåset  för sju år sedan,
inte vackert någonstans.

En sak jag kan reta mig på är personer som arbetar i ett serviceyrke,
där man möter människor var dag, som beter sig som de inte fått sig något på länge!
(Ursäkta mig)
Denna kvinna som satt i receptionen och skulle ta bilderna på pojkarna var då en av dessa människor.
Vilken surfis. Bastian frågade varför hon var så arg,
Jag sa att hon inte ätit sin frukost, då blir man så grinig.
Rent skogstokig blev kvinnan för att Leo inte tittade rakt in i den lilla svarta kameran.
- Aja baja Leo, nu tittar du rakt in där och sitter stilla,
bry dig inte om alla människor runt omkring eller tantens telefon som ringer som en mistlur.
Men för all del min vän.

Nä jag är inte bitter., Inte det minsta. Jag är glad, för jag har ätit frukost!



Nu ska vi hämta kusin Lucas, handla lite gotte.
Inte för jag tror grabbarna behöver mer energi va, men de sitter kanske ner en stund om inte annat.
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0