Resedagbok

2011-03-23 @ 06:01:14



När vi är ute på vift tänkte jag att jag skulle skriva en resedagbok,
en sådan med penna och papper då. Blogga också om tid finns... och uppkoppling...
Det kan ju vara kul att bläddra genom dagboken senare om ett par år kanske.

Lillebror tyckte halv 6 var alldeles lagom så här sitter jag.
Jag tror nog allt vi tar på oss och går till bageriet faktiskt, det är då jag vaknar till.




Igårkväll grillade Pappa D och Storebror revben och baconkorv,
och jag kände mig så slim och handsome efteråt. Så... hälsosam.
Nej, det gjorde jag inte. Men gott var det och en extra runda blir det idag.
Fan, det känns som det står rent still nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0