Stackars Pappa D

2011-03-08 @ 20:12:33




Min stackars lilla Pappa D.
Fy så jobbig tillvaron är för honom nu, om ni bara visste.
Mina tankar går till dig min älskling.

Nä vet ni, jag bara driver med er.
Han jobbar och slutspelet i hockey börjar idag. Intressant va? Väldigt.
När klockan är 21.05 kommer hela kvarteret höra någon med basröst from tårna
springa hem och sjunga Djurgårdsvisor. Så är det. Han slutar 21.00.
=)







En annan sak...
Jag har nu gått ner 5.9 kilo.
Jag har 5 kilo kvar, eller jag får se då.


27 Mars ställer vi om klockan.
Till sommaren ställer man FRAM utemöblerna,
och till vintern ställer man de TILLBAKA.


Bastian gav mig en rejäl smäll i ryggen i affären innan,
ont som faaaasen gjorde det och jag lät som en brännmärkt åsna.
Gissa om alla i kön vände sig om.





Ja, det var allt jag hade på hjärtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0