Trädgårdsarbete with the dudes

2011-03-07 @ 20:55:11




Och ni vill väl veta vad en som jag gjort idag va?
Inget sådär jättesuperintressant men...
Jag har sprungit en runda, gått en långis, räffsat ihop två ikea-kassar med löv,
lagt sten runt rosenbuskarna
varit på lekplats, möblerat om och gjort pytt i panna.
Egen pytt är så jäkla smarrigt.
Potäter, falu och fläskytterfilé med en kall dipsås till. Ah gott.


Barnen sussar och jag väntar in Pappa D från jobb.
Jag är såå sugen på något, jag har redan tryckt i mig två stora äpplen så det blir väl magknip vid läggdags. Underbart.


Vad är det jag ser, nytt förlossningsprogram!
En unge i minuten och det är svenskt. Men gud jag blir ju alldeles glader här. Haha.
Nä men håll med, visst är det kul att sitta och nästan kämpa med i värkarna?
Och njuta av att det där, det ska jag inte göra på bra länge igen! :)







Kommentarer
Postat av: Maria Ester <3

Jag kan inte se såna program för jag gråter nästan mer då än på Spårlöst (och då är det illa) haha :)

2011-03-08 @ 12:39:17     URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0