Lönnfet.

2011-05-22 @ 11:07:19



Det blev nyss en runda runt sjön och lite snurr här och där i vår lilla by.
En ask körsbärstomater har jag klämt och tror jag ska ge mig på ett ägg dessutom,
hemskr rent vilken intressant blogg ni kommit till va?
Haa!


Jag har såå många ideér och planer jag vill göra,
men allt ska kosta så satans mycket och jag har inte så satans många tusenlappar att lägga på det nu.
Ja lite så frustrerande är det.
Jag vill ha nytt vitbetsat klickgolv, schackrutat klinkers i köket,
nya plattor i trädgården, staket, grind, nya utemöbler, möbler till uterummet.
Och ett par tuttar, en magplastik och en walkincloset.
Haha okej det sista är väl inte prio ett...




Kommentarer
Postat av: Anonym

röker du? hur ofta tränar du? blir det mest pw eller annat oxå?:)

2011-05-23 @ 09:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0