18 pinaler!

2010-10-19 @ 08:28:05



För ett par dagar sedan ville inte Bastian städa undan sina gubbar...

- Bastian, du får plocka upp gubbarna efter dig. Annars tar jag dem.
- Nää isåfall får du stoppa tillbaka Leo i magen.
/ Bastian 4 år.


*

Lillebror rullade nyss över på mage, drog sig upp för att checka läget.
Och tog bannemig ett tag och ålade eller vad man ska kalla det, fram till spöket Laban!
Jag är imponerad. Mitt från ingenstans liksom.



*

Missade ta mina mått igår. Inte för ni kanske är så intresserade kanske, men men...
Sen den 1:a september har jag minskat 18 cm.
Äntligen!
Mage, rumpa, byst och lår är det jag mäter.
Överarmen har jag dock ökat 0,5 cm.




Fyra månader sedan...






Kommentarer
Postat av: Maj

Vad gulligt! Grattis till dig! =)



Är det så att magen "blir" platt direkt efter man har fött barn?

2010-10-19 @ 15:18:10     URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj

Okej! jo kan tänka mig det. =) ja, hehe ..

2010-10-19 @ 22:54:54     URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0