Halloween

2010-10-29 @ 19:46:27


Bastian var med mig när jag köpte vin idag.
- Är det här man handlar vuxendricka mamma?
Ja det kan man nog säga ja.


Intresse eller ej, men vad fasen ska man ha sån fruktansvärd värk när det är
den här "kvinnoveckan"? Kan det liksom inte räcka med att man nu har skiten?
Jag undrar hur Han, tillverkaren ni vet, hur han tänkte när han skapade oss kvinnor.
Om vi ska utgå från hur Han fick en kvinna att bli till av herr Adams revben tycker jag väl kanske Han ska ha sig en klapp på axeln. Att vi sen slipper adamsäpplet, de ljuva pubertetsstämmorna, pungsvett och ja grovheter i sig,
det kan väl vara till fördel.
Men å andra sidan tror jag nog män över lag är ganska nöjda med att slippa vara griniga, "serjagtjockutidetta- kärringar" med PMS. Skämt å sido.
Hade jag fått vara man för en dag hade jag nog suttit och kikat på Pellevippen timmavis.
Vad hade ni gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0