En glad liten bebis

2010-09-27 @ 06:13:48


Halv sex och en timme framöver är vi uppe denna morgon. Skulle jag tro. Sen sussas det en timma till.
Brukar vara så. Jag hoppas det.

Helgen som gick var vi på barnloppis. Systra min var här. Drack vin, åt ostbricka.
Summan av kardemumman; det var en harlii helg som vi säger här i trakterna.
Nästa helg blir det shopping med hela familjen. Alla tre Jansen-killarna.
Jag har tagit mot en muta. Ett par skor. Det är inte dåligt inte.


Nu ska jag leta på nätet efter när Desperate housewifes och Greys anatomy börjar igen.
Börjar bli lite halvt abstinent av att vara utan det nu.



Kommentarer
Postat av: Fie

Fortfarande samma iver i glädje i dina inlägg, det gillas :)

Grey´s börjar väl nu nästa vecka har jag fått för mej :)

2010-09-28 @ 09:32:33     URL: http://jojjeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0