Familjen.

2010-09-09 @ 17:01:46


Jag och Pappa D var ute och plockade björnbär tidigare idag. De har vi nu allihop bakat paj på.
Snuskigt gott blev det med vaniljsås.
Tror jag åt en med en spindel på när vi var ute. Very, very fresh ju!

Förresten, har ni sett filmen, Remember me? Om inte... Do it! Skitbra var den verkligen.
Oväntad tvist i filmen kan jag ju säga. Mer avslöjar jag icke.


Jaha vad har mer hänt på denna adress idag... Jo Bastian smög inte med sig leksaker i kallingarna till dagis.
Japp. Ni läste rätt. Han lägger leksaker där i så vi inte ska se det. Haha. Härliga unge!


Nu blir det Unga mödrar på tv, sen ut och promenera bort pajen.

Sötaste mössan har Leo fått.



En trött kille som jag inte fick upp i tid imorse.
Fick ringa dagis & säga vi blev sena. Sömntuta!

Kommentarer
Postat av: Eva

Så fina pågar:)

2010-09-09 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0