Matförgiftad

2011-01-30 @ 16:50:35



Nu bor vi på 2 A och inte 2 B.
Det är noga det enligt Bastian.


Vi var fyra som tog flyttlasset och blev klara på 2,5 timme.
Det var jädrans skönt.

Vi trivs jättebra här, det är mycket luftigare eller vad man ska säga.
Högre i tak också.
Ja, det är bra detta.

Igår käkade vi raclette med lite olika kött och tillbehör.
Innan det skalade jag räkor och åt även en del av dem,
nema problemas so far...

Imorse vaknade jag och trodde bokstavligen att magen höll på att implodera!
Fy för vad hemskt det var.
Satt och halvsov på köksgolvet mellan varven.
Ingen annan har blivit kass här och det har gått över nu.
Jag tippar på att det är räkorna eftersom bara jag åt dem typ.


Någon telefon har vi inte inkopplad.
Jag tror elektikern var lite på kanelen när han var här och drog sladdar.
Finns inte ett telefonjack någonstans.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0