Han kom och han försvann

2011-03-11 @ 09:28:40



Vi fick i alla fall vakna till solsken, men nu vet i hundan vart den tog vägen.
Om 3-4 veckor behöver vi inte oroa oss över solen.
Nu regnar det bannemig också.


Tog mina mått innan, och som det gjorde min dag!
Har gått ner flera cm sedan den 4:e.
Det måste vara promenaderna alltså. Oh vad glad jag är.
Sex kilo exakt är det nu jag gått ner.
Kollade genom de mått jag skrivit upp och sedan 19 sept. har jag minskat 13 cm runt magen.
Ursäkta att jag hamnat på repeat här, men detta är vad som tar upp en alltför stor del av min vardag!
Men vet ni, jag bryr mig inte ett skvatt vad ni tycker där ;)



Kanonkulan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0