Projekt

2011-03-01 @ 20:58:11




Känns som man inte gjort mycket mer än att sitta i telefon och på nätet idag
och letat information om vår lilla resa! Jisses.
Har ringt ambassaden i Stockholm och blivit vidarekopplad hit och dit angående visum,
inte fick jag något svar heller så jag får försöka ringa den
ambassad som Burma har i Bangkok. Projekt!
Jag vill ha klara besked om visumet eller om det nu bara går att få på plats i Bangkok.
Ja hujedamig.
Blanketterna till pojkanas pass har jag ordnat med så får in nästa vecka och fixa det.

Bastian har fått alla sina barnvaccinationer som stelkram och så,
men inte Leo så jag får se hur det blir med det.
Mycket man ska kolla upp.

Det är bara 4-5 veckor kvar nu!





Kommentarer
Postat av: ..

http://www.myanmarvisa.com/freetourenquiry.htm

2011-03-02 @ 08:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0