Sömntutor i stugan

2011-03-27 @ 09:21:40



Resten av familjen sover än, Leo har självfallet varit uppe en tur emellan.
Det står en liten redbull i kylskåpet alldeles ensammen, det är Pappa D´s men... Ska jag?
Tror jag går in och knuffar till honom lite.


Om man skulle klä på sig och gå och sola, kan ju inte blända de
små stackarna där nere. Hudfärgerna blir en salig kontrast vill jag lova.
De har lite sådär chockladpralin ton medans jag har... filmjölkston... Nja nästan.

Upp en sväng på barnloppisen efter det och se om det finns något vettigt kvar.
UTAN barn dock :)

Forex! Visste det var något jag hade glömt. Kan ju vara behändigt kanske,
utan pengar kommer man inte så långt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0