Härliga dagar

2011-06-05 @ 17:09:37



Imorse premiärjoggade jag med vagnen runt sjön.
Jag kände mig lite halvfjantig får jag säga, men skit på det  för härligt var det.
Var ju ganska sugen på att hoppa i vattnet efteråt men inte blev det så,
det var hem till killarna och käka frulle. Sen ut till en förskola med den mysigaste lekplatsen jag sett.
Blev även stucken av ett bi. Ont som satan gjorde det, mitt på mitt knä.

När vi kom hem blev det bad i poolen. Allihop i barnpoolen haha.
När Leo vilade passade vi på att sola så visst är man härligt röd igen i fejjan.

Snart kvällspromenad med hela familjen runt sjön.
Bastian tyckte vi skulle fånga fisk och ta med hem i poolen för att sedan äta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0