Vem firar vi egentligen?

2011-05-31 @ 06:50:35



Dessa påhittade högtider, vem är det som kom på dessa egentligen?
Kanske skulle man införa barnbarnens dag eller mor/farförälderns dag...
Jag tjoffade iväg ett sms till min käre mor på dagen, inte mer än det. Förr gjorde vi det.
Istället får du ett stort grattis, eller nä grattis känns väl ändå lite egotrippat.
Grattis att du är min mamma. Ungefär.
Nä, tack för du är min mamma vill jag ha det till!
Min mamma är verkligen en solstråle
Min mamma är alltid där för oss när vi behöver henne
Min mamma är en speciell kvinna med en väldigt speciell plats i mitt hjärta
Min mamma är underbar och jag älskar henne som bara den!

Och idag tackar jag henne för att vara min mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0