Värsta jag varit med om.

2011-06-01 @ 19:30:13




När vi var på väg hem från dagis tidigare idag gick vi inom kiosken som ligger en bit från oss.
Jag stod i kassan och Bastian bakom mig, trodde jag.
När jag vände mig om var han inte där, jag kollade utanför om han var där, men icke.
Där var nog ett tiotal personer som hjälpte mig leta efter honom i området.
Jag stod som en panikslagen, hysterisk morsa och pissböla och hade mig.
Fy för, det var verkligen det värsta jag varit med om, tanken att någon tagit mitt barn.
Det var det första som kom upp, att någon dragit in honom i en bil.
Efter vad som kändes som en evighet var där ett par killar som hade hittat honom utanför oss,
Bastian trodde att jag kom bakom honom och att han kunde springa i förväg.
Bastian har aldrig stuckit ifrån oss tidigare och därför blev jag nog lite extra
panikslagen, för han var verkligen putsväck på två sekunder.






När vi var hemma och satt vid middagen sa Bastian;
- Mamma, om du lugnar ner dig ska jag berätta!
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0