Nu så.

2011-05-20 @ 10:34:01



Imorse vägde jag 60,8 kg. Hemskt rent, jag vet haha.
Nu har jag skrivit det här så alla ser det, och ska även skriva det jag går ner igen.
Det har varit väldigt slarvigt på denna adress kan jag tala om,
efter Burma resan har jag hällt i mig 2-3 redbull varje dag. Och inte de små då.
Det är socker och koffein i det. Och tjurapiss.
Nu har jag inte druckit skitet på två dagar och inte känns det något annorlunda inte.
Innan Pappa D far iväg till arbetet sitt blir det en runda runt sjön
och magövningar efteråt.
Rätt musik i lurarna och man kan studsa på ordentligt!
Jag som var sugen på lite vin ikväll.





På tal om alkohol liksom...
(Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0