Vill du ligga med mig....

2011-05-23 @ 10:17:53



Haha jag är nog sist med att ha hört låten, har ni?
Om sanningen ska fram, heter den.
- Vill du ligga med mig då...
Kanske inte ska spela den så Bastian hör dock,
i den åldern snappas allt som hos en papegoja.
Så där dåligt bra är den, sätter sig på hjätnbarken som en igen,
ungefär som - Polly och jag, vi är goda vänner.... lalala...
Minns ni den reklamen. Skit var den.
Jag bara pladdrar jag vet.
Nu ska det stekas ägg till Bastian med lös äggula, och nutrilett till modern.
Leo får sin gröt. Leo äter precis allt han får, även chili con carne (inte så het)
Måste fått det från sin mamma.


Nä. Ha en bra dag för det ska minsann jag ha.
Ps. på fredag ska det bli superfint väder!
Jag jobbar tors. lördag och söndag. Ah skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0