Orkanvindar.

2011-06-01 @ 09:50:10



Fyfarao vad det blåser ute. Inte klokt ju. Aja, det är i alla fall soligt och varmt
så man ska inte klaga, men likväl förbannat gör jag det ändå.

Jag skulle ta mig en 1,5 h timmes runda nyligen tänkte jag
men min så kära lilla pojke tyckte det inte. Han tyckte det vore roligare att sitta i gräset och pilla halva dagen. Såå... han ligger i sin säng och jag sitter här alldeles rastlös.
Tar det senare istället.


I eftermiddag är det partaj.
Eller det beror kanske på hur man definierar det.
Förskolan Bastian (och snart Leo) går på fyller 40 år idag så det skulle vara ståhej på plats.
Djungelbandet kommer visst och det blir korvgrillning.
Trevligt sådant.



- Pappa tycker det är så kul när jag står här och drar i datorn!





Tittar på youtube skulle jag tro...




-Var vanlig Bastian så jag får en fin bild.





Ute i trädgården... det börjar lugnt...





Letar lite trevliga insekter...






Jag tror Bastian fått syn på "något"...





- Det tar Lillebror hand om.





- Och Storebror blir så glad i hagen så.






Bastian har skuttat i från stolen och skvätt ner grannskapet.




Och så lite blommor. Iris tror jag de heter, stämmer det damer?





Smälla lite flugor och sortera papper är vad jag ska tillbringa den närmsta timmen med.
Adios.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0