Varför inte...

2011-05-25 @ 07:58:38


Idag ska storebror på utflykt med dagis med egen matsäck, han är rent uppspelt.
Jag packade med en cola och rester från igår.
Haha nä jag bara driver med er, andas ut igen.



Mensvärk, huvudvärk, ledvärk... you name it...
Alla är de skit.
Men en värk finns där som är underbar, träningsvärk.
Jag älskar det, känner mig... lätt på något vis. Haha. Ja så är det.
150 situps och massa aemhävningar igår gjorde sitt i de otränade mucklorna.
Körde samma här nu på morgonen, tycker det och powerwalks ska göra en del,
och bättre koll på kosten givetvis.
Har ju gått ner 8 kilo på två månader för lite sen så detta ska väl gå det med.
7 kilo ska brännas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0