Dag 03 Mina föräldrar.

2010-12-02 @ 08:12:20


Idag ska jag in med Lillebror till hospitalet i Lund för nya prover. Håller vi tummarna att värdet är bättre. Men det tror jag faktiskt. Fisen har feber idag... igen...



***

From one thing to another...

Mina föräldrar.
Mamma Judy och pappa Stefan.  
Mamma är born and raised i Boston Massachusetts, pappa born and raised i Svalöv Skåne. Haha kontraster eller vad!
Pappa var över i Usa för att spela fotboll och träffade min mamma där.
One thin led to another som vi alla märkte. När dotter nummer uno föddes blev de såå lyckliga så de inte visste vart de skulle ta vägen. Nä nu skojar jag bara, eller det hoppas jag att de blev i alla fall...
Efter tre år flyttade vi till Skåneland och dotter nummer dos föddes.
Mamma Judy och pappa Stefan var inte rätt för varandra visa det sig och de skiljdes.

Mamma är en kvinna som ligger ett steg före med allt hon gör, medans min pappa är mer impulsiv
och tar dagen som den kommer liksom.
Tjoff och hej så flyttade han till Kanada, och till Seychellerna och till Norge och till Vietnam och nuvarande tillhållet är Burma.

Mamma är en väldigt stark kvinna. Komma till ett främmande land med en liten och sedan bygga upp ett liv här.
Ja hujedamig vad jag beundrar henne. Min fina mamma.

För att inte bli för naked and exposed som fru Montazami säger så avrundar vi här.



***

Kommentarer
Postat av: Maria Ester <3

Ja det är otroligt vad ens föräldrar har åstadkommit, vet inte om jag hade klarat att komma till ett helt annat land och bara börja på nytt.

2010-12-07 @ 13:00:16     URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0