Jag längtar.

2010-12-03 @ 09:39:17


Först och främst till herr tomte kommer på besök.
Men framför allt tills vi ska flytta till nya hemmet som Bastian säger. Ohh vilka planer jag har då.
Shabby chic ska det vara. Lantigt och fint, antikvitt, fint rostade äldre burkar, glasburkar-& flaskor på hyllorna.
Färska kryddor, kanske en snygg kökssoffa med äldre ommålat bord, plåtkrukor, kakfat...
Åhh förstår ni att jag längtar!

Göra lite loppis/Blocket fynd bla. tvbänk, soffbord och en gammal apotekarskänk (tror de heter så) med en stor fin liggandes spegel över. Och självfallet så mycket som möjligt i vitt. Äggskalsvitt, antikvitt ja vitt, vitt och vitt.

Tänkte jag skulle snittsa ihop ett par egna canvastavlor också.
En ska jag doppa killarnas fot/hand & göra avtryck med.
Och lite fina texter.

1 februari tar vi vårt pick och pack och flyttar... till nästa trappa... =)

Leo springer omkring här med gåstolen och leker med brorsan, jaga katten är också kul.
Han är så glad för storebror, skiner upp så fort han får syn på honom.


Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0